Een bedenktijd van minimaal 14 dagen

 Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling kunt u dit bij bestbuyhoesjes.nl binnen 14 dagen na ontvangst retour melden. Vanaf dat moment heeft u nog 14 dagen om deze retour te sturen. Het geld maken we in de regel binnen 2 dagen na retour ontvangst naar u over doch uiterlijk binnen 14 dagen na retourmelding.

Kosten

  • Bij ons is de verzending van uw producten gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor uw eigen rekening.
  • Heeft u gekozen voor een andere verzendoptie dan onze gratis optie, dan krijgt u deze extra kosten bij het retour sturen niet vergoed.
  • Artikelen die gebruikssporen bevatten worden geëvalueerd en desnoods van het totaalbedrag in mindering terug gestort.

Heb je gebruik gemaakt van een 3 halen 2 betalen actie.

  •  Bij retourneren van jouw bestelling vervalt ook het recht op het gratis artikel dat je ontvangen hebt. Deze dien je samen met de bestelde artikel(en) aan ons te retourneren. Indien je bij een annulering of retourneren van jouw bestelling er voor kiest ervoor om het gratis product te behouden, dan zullen wij het verkoopbedrag van het artikel in mindering brengen van het retourbedrag.
  • Bij ruilen van een artikel uit een 3 halen 2 betalen actie word afhankelijk van de prijs van het geruilde artikel naar ratio de prijs berekend
Retour stappen
1. Log in op uw account
2. Open de betreffende bestelling
3. klik op de ‘retour melden’ button
(zie je geen buton dan is de retour termijn inmiddels verstreken. Neem dan eerst contact op om te vragen wat de mogelijkheden zijn)
4. vul het formuliertje in en klik op versturen.
5. Voeg de (kopie)pakbon samen met de artikelen die u terug wilt sturen in dezelfde doos waar u uw bestelling in heeft ontvangen en verzend dit pakket voldoende gefrankeerd naar het volgende adres:

Artbandits
Westerpark 77
2231DL RIJNSBURG


Doe je pakketje in een brievenbus, of geef hem af bij bijvoorbeeld een DHL of postNL punt

Tip: Bespaar op verzendkosten zorg dat de verpakking niet bol staat.
Dit kan door bijvoorbeeld het hoesje opengeklapt in de verpakking te versturen als deze te dik is voor een brievenbusverpakking.
Uitzonderingen
Niet alle geleverde producten kunnen worden geretourneerd
  • Producten die eenmalig kunnen worden gebruikt als Screenprotectors of vloeibare stoffen (tenzij ongeopen
  • Producten die buiten onze schuld zijn beschadigd of incompleet zijn
  • Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden herverkocht zoals oordopjes en headsets (tenzij in ongeopende verpakking e/o niet verbroken zegel)

  • Op maat gemaakte artikelen.


Heeft u een beschadigd of verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan eerst contact op met ons op info@artbandits.nl.nl en voeg in geval van beschadiging enkele foto’s bij van de beschadiging

Herroeping formulier

indien u liever gebruik maakt van een herroeping formulier dan kunt u deze hier downloaden